martes, 6 de febrero de 2018

Parelles de gala

A final de setmana vos posaré totes les fotos de grup de cada dia, però avui no m'he pogut resistir. Estaven tan graciosos de gala...Podeu aprofitar per veure-los.
Cada un ha triat parella i estam passant un dia d'allò més divertit!!

L'he triada perquè...

Maria: M'agrada estar amb en Miquel

Lluc:M'agrada na Leo perquè juga molt amb jo

Leo: Ell és el meu amic

Toni: De petits ja érem amics i ara ja no tant, però vull ser el seu amic

Martina: M'agrada jugar a papàs i a mamàs amb ell

Marcos: Me gusta

María: És la meva millor amiga

Daniela: Porque ha venido conmigo en el coche

Nicolás: És el meu millor amic

Tomeu: És la meva amiga

Judith: M`ha agradat com anava vestit

Eric: És el meu millor amic

Nico: És molt amic meu

Dani: M'agrada com està vestit

Catalina: És la meva millor amiga

Mar: És molt amiga meva

Paula: M'agrada jugar amb ella




Divendres, fotos de grup de tota la setmana!

1 comentario: